Total Pageviews

Thursday, June 21, 2012

di ambang pemberhentian

assalamualaikum w.b.t

sekarang aku berade di atas kapal pelangi dua...lepas anchor kt port kelang..sekarang anchor kt penang pulak...merase jugak jejak kaki ke penang..heheh tapi belom sempat shoppng kt sni..

sebenarnye, point utk entry ni ialah aku berada di ambang pemberhentian kerja oleh misc..baru je setaun lebih..dh kene benti...sebabnya Liner fleet operation kene tutup berikutan kerugian yg ditanggung oleh misc..so solutionnye kapal2 semua scrap dan ade yg kene jual...

so pelaut2 yg diorg ade semua di beri pampasan ....mcm aku, dptla beli kelisa 2nd hand taun 2002....hehehe

suke memang suke sebab dpt duit pampasan, tapi for long term, aku amat risau, utk dpt kerja baru...sebab aku dh rase menganggur 6 bulan,so aku xnk lagi rase mcm tu....hari2 aku berdoa supaya dimurahkn rezeki dan mudah dpt kerja lepas je contract abes sampai bulan 6 ni....

mudah2an, segala urusan aku utk dapat kerja baru di percepatkan...klo boleh nak dekat je dgn family aku di johor..boleh la jenguk2 mak ayah selalu....utk Siti Nursaiyidah, abg janji even abg kene benti, kte tetap dgn perancangan kita...ok?dont worry....


bye2...wasalam...

No comments:

Post a Comment